Programe oferite prin proiect
- Programe de perfecționare profesională formală
- Manager Resurse Umane
- Inspector Resurse Umane
- Programe de perfectionare profesională non-formale
- Managementul performanței
- Politici de compensații și beneficii
- Recrutare și selecție
- Branding angajator
- Management Strategic
- Coaching pentru manageri
- Leadership
- Coaching al echipei
- Programe de formare profesionala acreditate PMI (Project Management Institute)
- Project Management Professional (PMP)
- Certified Associate in Project Management (CAPM)
- Management de proiect – Abordari Agile
- Workshopuri cu tematicile „Managementul conflictelor”, „Delegare” și „Fondurile structurale (europene) – oportunități de dezvoltare”
- Organizarea conferinței "Industria Editorială în epoca digitală: Oportunități și Amenințări"
Tematicile cursurilor acreditate PMI Project Management Professional (PMP) și Certified Associate in Project Management (CAPM)
- Managementul integrării în proiect;
- Managementul conținutului proiectului;
- Managementul timpului în proiect;
- Managementul costurilor în proiect;
- Managementul calității în proiect;
- Managementul resurselor în proiect;
- Managementul comunicării în proiect;
- Managementul riscurilor în proiect;
- Managementul achizițiilor în proiect;
- Managementul părților interesate în proiect.
Tematicile cursului Management de proiect – Abordari Agile
- Prezentarea conceptelor de bază Agile: manifestul și principiile Agile;
- Prezentarea metodei Scrum;
- Prezentarea metodei Kanban: Sistemul și tabla Kanban, limitarea și ajustarea Work in Progress, Little’s Law, Cumulative Flow Diagram, optimizarea fluxului de activități;
- Instrumente de gestiune a activităților Agile - variante, avantaje, dezavantaje;
- Dezbateri interactive ale unor potențiale soluții de aplicare Agile/Lean.
Tematicile cursului Managementul performanței
- Rolul sistemului de management al performanței;
- Ce asigură succesul unui sistem de management al performanței (caracteristici ale acestui sistem);
- Ciclul managementului performanței, roluri și responsabilități;
- Cum implementăm?;
- Factorii de succes și barierele;
- Comportament vs. rezultate: obiective individuale, obiective ale echipei, obiective ale organizației;
- Stabilirea obiectivelor – metoda RACI;
- Cum măsurăm eficiența.
Tematicile cursului Politici de compensații și beneficii
- Legislație;
- Definirea sistemului Total de Recompensare (Total Rewards) – cum realizăm legătura dintre strategia de business și comportamentele angajaților;
- Sistemul Total de Recompensare (Total Rewards) – elementele incluse în pachetul de compensare, în plus față de pachetul de remunerare;
- Procese tehnice, metode, idei și sfaturi pentru dezvoltarea unui sistem de remunerare;
- Analiza compensării – intern & piață (utilizarea datelor din piață pentru analizarea competitivității externe).
Tematicile cursului Recrutare și Selecție (R&S)
- Rolul R&S în strategia HR, legătura cu nevoile și strategia întregii companii;
- Impactul R&S în toate procesele HR;
- R&S – Executive Search – Head Hunting;
- Structura procesului de recrutare în 6 pași (5”W” & 1”H”);
- Cum realizez Profilul Postului. Ciclul PDCA: Plan, Do, Check, Action;
- Sursele de recrutare. Anunțul de recrutare;
- Metode de recrutare;
- Interviul - Interviul de selecție bazat pe competențe;
- Pregătirea pentru interviu;
- Susținerea interviului;
- Evaluarea candidaților, realizarea raportului de interviu;
- Ofertarea candidatului ales;
- Pașii după finalizarea procesului de R&S;
- Evaluarea procesului de R&S.
Tematicile cursului Branding Angajator
- Importanța definirii unei strategii de Employer Branding – impactul în dezvoltarea sustenabilă a business-ului;
- Caracteristicile activităților de Employer Branding. Valori și standard;
- Beneficiile unei Imagini de Angajator de referință;
- Pașii pentru îmbunătățirea Imaginii de Angajator;
- Cultura Organizațională și Imaginea de Angajator;
- Cultura: formală, surse ale culturii, procese care definesc cultura, tipare;
- Work/Life Balance în interiorul companiei: cum definesc/ monitorizez/ îmbunătățesc, care sunt cele mai bune practici usor de implementat;
- Campanie Imagine de Angajator: importanța, tipuri, conținut, consolidare, “ghid de utilizare”, măsurare;
- Imaginea de Angajator și Implicarea Socială;
- Imaginea de Angajator – calea spre excelență în business;
- Piață – Produse – Clienți – Angajați.
Tematicile cursului Management Strategic
- Cum formulăm obiective și prioritățti;
- Cum implementăm planuri în concordanță cu obiectivele companiei pe termen lung și interesele competitive ale unui mediu global;
- Capitalizarea oportunităților și managementul riscurilor;
- Înțelegerea tendințelor industriei și ale pieței;
- Factori critici de succes: sustenabilitate pe termen lung și competitivitate;
- Cum construim condițiile de business pentru a stabili o direcție strategică;
- Transformarea strategiei în planuri și tactici de business.
Tematicile cursului Coaching pentru Manageri
- Coaching: un proces continuu (manager-angajat);
- Management versus Leadership;
- Relatiile inter-departamentale (modalități de lucru);
- Planifică & “construiește din mers” (spirit antreprenorial)
Tematicile cursului Leadership
- Cum să folosești puterea și autoritatea pentru a-ți crește influența ca leader;
- Manager competent versus leader eficient;
- Crearea unui mediu de lucru în care oamenii se dezvoltă, nu doar supraviețuiesc;
- Organizarea tradițională de tip piramidă – impactul în mediul de business actual;
- Leadership-ul influențează rezultatele de business.
Tematicile cursului Coaching al echipei
- Obiective personale & obiective ale echipei;
- Roluri în cadrul echipei;
- Cele mai importante aspecte ale unei echipe;
- Reguli pentru obținerea celor mai bune rezultate individuale și de echipă.